Geoblog.pl    KarolTP    Podróże    Singapur - Tajlandia - Kambodża    Nocny lot Qatar Airways
2016

Nocny lot Qatar Airways

Niemcy
Niemcy, Berlin

Lot łączony Berlin - Singapur, Bangkok - Berlin w dogodnym dla nas terminie kupiliśmy dla 6 osób za ok. 2100 zł, co uznaliśmy za bardzo sensowną cenę. Transakcji dokonaliśmy w lutym, ponad 8 miesięcy przed wylotem, więc mieliśmy sporo czasu by o tym wydatku zapomnieć a jednocześnie odkładać na wydatki na miejscu.

Do Berlina z Poznania udaliśmy się prywatnymi samochodami, które postawiliśmy na jednym z 3 okalających lotnisko Tegel parkingów P+R. Mieliśmy trochę obaw co do tego czy można na tyle zostawiać, czy też co do złodziei ale jak się szczęśliwie okazało auta cierpliwie na nas czekały.

Samolot startował po 22, na miejscu byliśmy w granicach 18, więc mieliśmy sporo czasu na zwiedzanie lotniskowych lokali gastronomicznych i sklepów.

Był to nasz pierwszy w życiu lot liniami Qatar Airways, o których nasłuchaliśmy się dużo dobrego. Chyba jednak za dużo. W tym samolocie nie było specjalnie wiele miejsca na nogi, nie było też np. wejść USB. Dodatkowo obsługa była całkowicie ślamazarna, samo wydawanie posiłków rzędom od 1 do 21 trwało około godziny. Jako, że był to środek nocy, cieżko było podjąc decyzję czy iść spać czy czekać na swoją kolej.
Ostatecznie poczekaliśmy, czymśtam skromnie popiliśmy i resztę lotu przekimaliśmy.